follow versi tumblr

title bar maker

crazy chat !


ShoutMix chat widget

energy saving

icon



juz read !

salam !
ari neyh wany nak citew pasal sowang POMPUAN SIAL !
k , jom !
kau sedar la diri kau tu sape !
nak kutuk orang , agak2 ar !
base sungguh ar !
nobody perfect accept ALLAH , okey ?
KAU yang buat KAWAN aku nanges !
KAU yang buat KAWAN aku geram !
dan KAU la yang suke kacau KAWAN aku !
kau ingat kau sape nak hine2 orang ?
sudahla time exam meniru !
suke fitnah orang ! manje keledex !
hey ! sudahlah !
ikutkan hati , lame dah aku bagi penampar power aku . . .
tpi , naseb baek aku maseh waras !
kau bace la ! aku tak kesah pun !
dasar BOHSIA , melalak dengan jantan laen je . . .
piirraahhh ! setakat muke kau yang macam BABI , pi blah ar !
kat tepi jalan ramai !
aku akan make sure 1 ari kau mari depan kwn aku , kau melutut , merayu sampai MAMPUS !
heyy ! geram ar BETINE macam kau ni !
mu ingat mu sowang ar yang ade ABANG ?
aku ade ugop ! ( ye dop )

k, bai !

No comments: